Marknadens största urval
Snabb leverans

Technology and Innovation for Marketing

Om Technology and Innovation for Marketing

Including a wealth of empirical and theoretical contributions, models, approaches methods, tools and case studies, this book is essential reading for marketing strategy, digital marketing, and innovation students, as well as marketing practitioners.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138323179
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 130
  • Utgiven:
  • 28. augusti 2018
  • Mått:
  • 176x244x9 mm.
  • Vikt:
  • 282 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Technology and Innovation for Marketing

Including a wealth of empirical and theoretical contributions, models, approaches methods, tools and case studies, this book is essential reading for marketing strategy, digital marketing, and innovation students, as well as marketing practitioners.

Användarnas betyg av Technology and Innovation for Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Technology and Innovation for Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.