Marknadens största urval
Snabb leverans

City Branding and Promotion

- The Strategic Approach

Om City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138488106
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 186
  • Utgiven:
  • 2. maj 2019
  • Mått:
  • 242x163x12 mm.
  • Vikt:
  • 424 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Användarnas betyg av City Branding and Promotion



Hitta liknande böcker
Boken City Branding and Promotion finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.