Marknadens största urval
Snabb leverans

City Branding and Promotion

- The Strategic Approach

Om City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367730192
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 186
  • Utgiven:
  • 18. december 2020
  • Mått:
  • 232x155x18 mm.
  • Vikt:
  • 306 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 11. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av City Branding and Promotion

The book presents the rules of creating a city promotion and branding strategy. It presents the problems of the strategic management of urban areas, various types of development strategies designed for cities, and the individual principles of creating a city promotion and branding strategy.

Användarnas betyg av City Branding and Promotion



Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.