Marknadens största urval
Snabb leverans

Brand Co-Creation Tourism Research

Om Brand Co-Creation Tourism Research

Providing a step-by-step guide to the brand co-creation and branding process in the hospitality and tourism industry, the volume identifies cutting-edge measurements, strategies, and metrics for capturing and measuring brand co-creation and highlights best practices in implementing brand management marketing strategies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781774912515
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 13. oktober 2023
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 580 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Brand Co-Creation Tourism Research

Providing a step-by-step guide to the brand co-creation and branding process in the hospitality and tourism industry, the volume identifies cutting-edge measurements, strategies, and metrics for capturing and measuring brand co-creation and highlights best practices in implementing brand management marketing strategies.

Användarnas betyg av Brand Co-Creation Tourism Research



Hitta liknande böcker
Boken Brand Co-Creation Tourism Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.