Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising International

- The Privatisation of Public Space

Om Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138178946
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 260
  • Utgiven:
  • 27. januari 2017
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last twenty years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Användarnas betyg av Advertising International



Hitta liknande böcker
Boken Advertising International finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.