Marknadens största urval
Snabb leverans

Advertising International

- The Privatisation of Public Space

Om Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415050647
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 17. oktober 1991
  • Mått:
  • 235x152x15 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Advertising International

A survey of the changes in the advertising industry in the last 20 years including coverage of the emergence of international conglomerates and the diversification of the agencies into public relations and media buying.

Användarnas betyg av Advertising International



Hitta liknande böcker
Boken Advertising International finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.