Marknadens största urval
Snabb leverans

Wanghong as Social Media Entertainment in China

Om Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030653750
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 197
  • Utgiven:
  • 26. februari 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Wanghong as Social Media Entertainment in China

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.

Användarnas betyg av Wanghong as Social Media Entertainment in China



Hitta liknande böcker
Boken Wanghong as Social Media Entertainment in China finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.