Marknadens största urval
Snabb leverans

Value in Marketing

- Retrospective and Perspective Stance

Om Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367209483
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 218
  • Utgiven:
  • 27. november 2019
  • Mått:
  • 235x159x14 mm.
  • Vikt:
  • 466 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Användarnas betyg av Value in Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Value in Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.