Marknadens största urval
Snabb leverans

Using Media for Social Innovation

Om Using Media for Social Innovation

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781783208715
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 176
  • Utgiven:
  • 24. april 2018
  • Mått:
  • 238x178x17 mm.
  • Vikt:
  • 488 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Using Media for Social Innovation

Presenting a number of case studies including campaigns dealing with young people, Indigenous peoples, human rights and environmental issues, this work looks at the guiding principles, assumptions, goals, practices and outcomes of experiments involving social innovation media.

Användarnas betyg av Using Media for Social Innovation



Hitta liknande böcker
Boken Using Media for Social Innovation finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.