Marknadens största urval
Snabb leverans

Understanding Customers

Om Understanding Customers

Aimed at the Understanding Customers Certificate CIM paper, this book is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter consists of: learning objectives and definitions; the theoretical background; exercises; issues to consider; and more.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780750623223
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 13. februari 1997
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 600 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Understanding Customers

Aimed at the Understanding Customers Certificate CIM paper, this book is divided into six parts covering the social sciences, people as individuals, people in groups, people in society and people in organisations. Each chapter consists of: learning objectives and definitions; the theoretical background; exercises; issues to consider; and more.

Användarnas betyg av Understanding Customers



Hitta liknande böcker
Boken Understanding Customers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.