Marknadens största urval
Snabb leverans

Unconscious Branding

- How Neuroscience Can Empower (and Inspire) Marketing

Om Unconscious Branding

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781137278920
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 12. mars 2014
  • Mått:
  • 233x156x19 mm.
  • Vikt:
  • 308 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. augusti 2025

Beskrivning av Unconscious Branding

If consumers make decisions unconsciously, why do we persist in asking them directly through traditional marketing research why they do what they do? Unconscious Branding takes the most brilliant and revolutionary concepts from cognitive science and applies them to how we market, advertise, and consume in the modern digital age.

Användarnas betyg av Unconscious Branding



Hitta liknande böcker
Boken Unconscious Branding finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.