Marknadens största urval
Snabb leverans

Travel Marketing and Popular Photography in Britain, 1888–1939

- Reading the Travel Image

Om Travel Marketing and Popular Photography in Britain, 1888–1939

This book explores how popular photography influenced the representation of travel in Britain in the period from the Kodak-led emergence of compact cameras in 1888, to 1939.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138503113
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 236
  • Utgiven:
  • 6. oktober 2017
  • Mått:
  • 260x184x18 mm.
  • Vikt:
  • 706 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 14. oktober 2025

Beskrivning av Travel Marketing and Popular Photography in Britain, 1888–1939

This book explores how popular photography influenced the representation of travel in Britain in the period from the Kodak-led emergence of compact cameras in 1888, to 1939.

Användarnas betyg av Travel Marketing and Popular Photography in Britain, 1888–1939



Hitta liknande böcker
Boken Travel Marketing and Popular Photography in Britain, 1888–1939 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.