Marknadens största urval
Snabb leverans

TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3)

- Purposive Action: Design and Branding

Om TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3)

In the contemporary and ever-changing society, 'the visual' has become a dynamic element of life which traverse all sort of different and diverse articulations - what is termed transvisuality. In this book such processes are researched from the particular vantage points of design of the visual and branding of the visual.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781800857186
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 296
  • Utgiven:
  • 1. september 2021
  • Mått:
  • 234x153x20 mm.
  • Vikt:
  • 446 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 6. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3)

In the contemporary and ever-changing society, 'the visual' has become a dynamic element of life which traverse all sort of different and diverse articulations - what is termed transvisuality. In this book such processes are researched from the particular vantage points of design of the visual and branding of the visual.

Användarnas betyg av TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3)



Hitta liknande böcker
Boken TransVisuality: The Cultural Dimension of Visuality (Volume 3) finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.