Marknadens största urval
Snabb leverans

Transnational Marketing in the Information Age

Om Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815333111
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 164
  • Utgiven:
  • 1. november 1998
  • Mått:
  • 138x216x16 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Användarnas betyg av Transnational Marketing in the Information Age



Hitta liknande böcker
Boken Transnational Marketing in the Information Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.