Marknadens största urval
Snabb leverans

Tourism Social Media

- Transformations in Identity, Community and Culture

Om Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781781902134
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 250
  • Utgiven:
  • 18. juli 2013
  • Mått:
  • 236x161x23 mm.
  • Vikt:
  • 602 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Tourism Social Media

This volume addresses the transformative power of tourism social media and offers novel theoretical and methodological approaches to its academic investigation. Acknowledging the collective value creation mechanisms of new media, the authors explore how technology nurtures, augments and modifies social or commercial interactions in tourism.

Användarnas betyg av Tourism Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Tourism Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.