Marknadens största urval
Snabb leverans

Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness

Om Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness

This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. This edited collection of international papers fully explores the dynamics SMEs.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780851990118
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 400
  • Utgiven:
  • 9. juni 2005
  • Mått:
  • 172x244x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness

This book focuses in on the dominant role of SMEs (small and medium-sized enterprises) in the tourism and hospitality industry. It explores their impact on consumer perceptions of a destination, drawing on examples of small hotels, guesthouses, cafes and restaurants. This edited collection of international papers fully explores the dynamics SMEs.

Användarnas betyg av Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness



Hitta liknande böcker
Boken Tourism SMES, Service Quality and Destination Competitiveness finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.