Marknadens största urval
Snabb leverans

The SAGE Handbook of Marketing Theory

Om The SAGE Handbook of Marketing Theory

Contemporary and forward looking, The SAGE Handbook of Marketing Theory provides conceptual cohesion by drawing together a wide range of perspectives in one volume.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781446270516
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 544
  • Utgiven:
  • 25. mars 2013
  • Mått:
  • 175x244x28 mm.
  • Vikt:
  • 974 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. oktober 2025

Beskrivning av The SAGE Handbook of Marketing Theory

Contemporary and forward looking, The SAGE Handbook of Marketing Theory provides conceptual cohesion by drawing together a wide range of perspectives in one volume.

Användarnas betyg av The SAGE Handbook of Marketing Theory



Hitta liknande böcker
Boken The SAGE Handbook of Marketing Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.