Marknadens största urval
Snabb leverans

The Routledge Handbook of Destination Marketing

Om The Routledge Handbook of Destination Marketing

The book examines key contemporary marketing concepts, issues and challenges that affect destinations within a multidisciplinary global perspective. This book uniquely combines balanced academic research with practical applications and will be a valuable resource for both researchers and practitioners in the field of destination ma

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032339139
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 560
  • Utgiven:
  • 13. juni 2022
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 620 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 8. oktober 2025

Beskrivning av The Routledge Handbook of Destination Marketing

The book examines key contemporary marketing concepts, issues and challenges that affect destinations within a multidisciplinary global perspective. This book uniquely combines balanced academic research with practical applications and will be a valuable resource for both researchers and practitioners in the field of destination ma

Användarnas betyg av The Routledge Handbook of Destination Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Routledge Handbook of Destination Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.