Marknadens största urval
Snabb leverans

The Rise of Marketing and Market Research

Om The Rise of Marketing and Market Research

This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349343881
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 19. oktober 2012
  • Utgåva:
  • 12012
  • Mått:
  • 140x216x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Rise of Marketing and Market Research

This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.

Användarnas betyg av The Rise of Marketing and Market Research



Hitta liknande böcker
Boken The Rise of Marketing and Market Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.