Marknadens största urval
Snabb leverans

The Righteous Brand

Om The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032882369
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 268
  • Utgiven:
  • 18. mars 2025
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  • Boken kan förbeställas tidigast 3 månader innan utgivningsdatumet

Beskrivning av The Righteous Brand

Bringing order to the chaos of modern brand marketing, the second edition of Brand Love is not Enough combines an intuitive model of how consumers relate to brands, with an up-to-the-moment analysis of how brands are both victims and players in today's raging culture wars.

Användarnas betyg av The Righteous Brand



Hitta liknande böcker
Boken The Righteous Brand finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.