Marknadens största urval
Snabb leverans

The Religious Dimensions of Advertising

Om The Religious Dimensions of Advertising

This groundbreaking work explores media scholar Sut Jhally's thesis that advertising functions as a religion in late capitalism and relates this to critical theological studies. Sheffield argues that advertising is not itself a religion, but that it contains religious dimensions - analogous to Durkheim's description of objects as totems.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349535453
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 190
  • Utgiven:
  • 20. december 2006
  • Utgåva:
  • 12006
  • Mått:
  • 281x142x17 mm.
  • Vikt:
  • 268 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Religious Dimensions of Advertising

This groundbreaking work explores media scholar Sut Jhally's thesis that advertising functions as a religion in late capitalism and relates this to critical theological studies. Sheffield argues that advertising is not itself a religion, but that it contains religious dimensions - analogous to Durkheim's description of objects as totems.

Användarnas betyg av The Religious Dimensions of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Religious Dimensions of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.