Marknadens största urval
Snabb leverans

The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

The Regulation of Gender Stereotypes in Advertisingav David (University of Sussex Davies
Om The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032372457
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 178
  • Utgiven:
  • 11. februari 2025
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising

This book provides an innovative and policy-oriented analysis of gender stereotypes in advertising regulation from a socio-legal perspective.

Användarnas betyg av The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Regulation of Gender Stereotypes in Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.