Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Marketing

- Cross-Cultural Perspectives

Om The Psychology of Marketing

A guide to both the theory and application of psychology to marketing. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology, it offers an in-depth treatment of theory that embraces: cognition theories; personality, perception and memory; motivation and emotion; and, power, control, and exchange.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780566089039
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 414
  • Utgiven:
  • 28. oktober 2010
  • Mått:
  • 181x250x32 mm.
  • Vikt:
  • 1028 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Psychology of Marketing

A guide to both the theory and application of psychology to marketing. Drawing on consumer, management, industrial, organizational, and market psychology, it offers an in-depth treatment of theory that embraces: cognition theories; personality, perception and memory; motivation and emotion; and, power, control, and exchange.

Användarnas betyg av The Psychology of Marketing



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.