Marknadens största urval
Snabb leverans

The Psychology of Advertising

Om The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367346355
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 466
  • Utgiven:
  • 8. oktober 2020
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Psychology of Advertising

The Psychology of Advertising offers a comprehensive exploration of theory and research in (consumer) psychology on how advertising impacts the thoughts, emotions, and actions of consumers.

Användarnas betyg av The Psychology of Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Psychology of Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.