Marknadens största urval
Snabb leverans

The Problem of the Media

- U.S. Communication Politics in the Twenty-first Century

Om The Problem of the Media

Media analyst McChesney (communication, U. of Illinois-Urbana Champaign) deconstructs how the media system works in the US so that citizens can see it isn't so mysterious and be inspired to take a role in reshaping the flawed policies that the system is built on. McChesney argues that the increasing

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781583671054
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 367
  • Utgiven:
  • 1. mars 2004
  • Mått:
  • 228x154x26 mm.
  • Vikt:
  • 520 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Problem of the Media

Media analyst McChesney (communication, U. of Illinois-Urbana Champaign) deconstructs how the media system works in the US so that citizens can see it isn't so mysterious and be inspired to take a role in reshaping the flawed policies that the system is built on. McChesney argues that the increasing

Användarnas betyg av The Problem of the Media



Hitta liknande böcker
Boken The Problem of the Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.