Marknadens största urval
Snabb leverans

The Principles of Islamic Marketing

Om The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780815398110
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 20. november 2017
  • Mått:
  • 172x244x0 mm.
  • Vikt:
  • 570 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22. maj 2025

Beskrivning av The Principles of Islamic Marketing

The Principles of Islamic Marketing fills a gap in international business literature covering the aspects and values of Islamic business thought. It provides a framework and practical perspectives for understanding and implementing the Islamic marketing code of conduct. It is not a religious book.

Användarnas betyg av The Principles of Islamic Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The Principles of Islamic Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.