Marknadens största urval
Snabb leverans

The Oxford Handbook of Music and Advertising

Om The Oxford Handbook of Music and Advertising

This Handbook explains how music contributes to the advertising that the public encounters on a daily basis. Chapters examine how the soundtracks of promotional messages originate, how we might interpret the meanings behind the music, and how commercial messages influence us through music.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780190691240
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 960
  • Utgiven:
  • 12. april 2021
  • Mått:
  • 256x186x66 mm.
  • Vikt:
  • 1730 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Oxford Handbook of Music and Advertising

This Handbook explains how music contributes to the advertising that the public encounters on a daily basis. Chapters examine how the soundtracks of promotional messages originate, how we might interpret the meanings behind the music, and how commercial messages influence us through music.

Användarnas betyg av The Oxford Handbook of Music and Advertising



Hitta liknande böcker
Boken The Oxford Handbook of Music and Advertising finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.