Marknadens största urval
Snabb leverans

The Oxford Handbook of Entertainment Theory

Om The Oxford Handbook of Entertainment Theory

This Handbook provides an overview of psychology-based research on media entertainment that investigates how media users are drawn into and affected by entertaining media experiences. The 41 chapters introduce field-defining and emerging theories and demonstrate their application to old and new media and a wide range of media contents.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780190072216
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 896
  • Utgiven:
  • 21. april 2021
  • Mått:
  • 257x183x50 mm.
  • Vikt:
  • 1616 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Oxford Handbook of Entertainment Theory

This Handbook provides an overview of psychology-based research on media entertainment that investigates how media users are drawn into and affected by entertaining media experiences. The 41 chapters introduce field-defining and emerging theories and demonstrate their application to old and new media and a wide range of media contents.

Användarnas betyg av The Oxford Handbook of Entertainment Theory



Hitta liknande böcker
Boken The Oxford Handbook of Entertainment Theory finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.