Marknadens största urval
Snabb leverans

The Objects of Affection

- Semiotics and Consumer Culture

Om The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230103726
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 198
  • Utgiven:
  • 18. augusti 2010
  • Mått:
  • 218x138x17 mm.
  • Vikt:
  • 340 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Objects of Affection

In this book, pre-eminent semiotician Arthur Asa Berger decodes the meanings of common objects of consumption and their perceived 'sacredness' in consumerist cultures. Using semiotic theory, consumer culture is dissected in new and fascinating ways.

Användarnas betyg av The Objects of Affection



Hitta liknande böcker
Boken The Objects of Affection finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.