Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Public

- Professional Communication and the Means of Social Influence

Om The New Public

Leon Mayhew describes a 'New Public' which has replaced the modern public of the Enlightenment with an unstable social order subject to the rhetorical workings of mass communications cultures. Bridging Parsons and Habermas, he offers a new discursive theory of social influence in the age of advertising, lobbying, and media manipulation.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780521484930
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 348
  • Utgiven:
  • 4. september 1997
  • Mått:
  • 152x229x20 mm.
  • Vikt:
  • 510 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av The New Public

Leon Mayhew describes a 'New Public' which has replaced the modern public of the Enlightenment with an unstable social order subject to the rhetorical workings of mass communications cultures. Bridging Parsons and Habermas, he offers a new discursive theory of social influence in the age of advertising, lobbying, and media manipulation.

Användarnas betyg av The New Public



Hitta liknande böcker
Boken The New Public finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.