Marknadens största urval
Snabb leverans

The New Icons?

- The Art of Television Advertising

Om The New Icons?

Tracing commercials from the late 1940s, when they made their first appearance, to the early 1990s, Rutherford focuses on the shape and character of actual commercials as well as on what we do with them.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780802074287
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 270
  • Utgiven:
  • 1. mars 1994
  • Mått:
  • 152x229x20 mm.
  • Vikt:
  • 443 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The New Icons?

Tracing commercials from the late 1940s, when they made their first appearance, to the early 1990s, Rutherford focuses on the shape and character of actual commercials as well as on what we do with them.

Användarnas betyg av The New Icons?



Hitta liknande böcker
Boken The New Icons? finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.