Marknadens största urval
Snabb leverans

The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

- Persuading the Brain

Om The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138635814
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 172
  • Utgiven:
  • 2. mars 2017
  • Mått:
  • 235x158x15 mm.
  • Vikt:
  • 386 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages

In this book, Dirk Remley applies his model of integrating multimodal rhetorical theory and multi-sensory neural processing theory pertaining to cognition and learning to multimodal persuasive messages.

Användarnas betyg av The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages



Hitta liknande böcker
Boken The Neuroscience of Multimodal Persuasive Messages finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.