Marknadens största urval
Snabb leverans

The Naming Book

Om The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781599186665
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 164
  • Utgiven:
  • 17. mars 2020
  • Mått:
  • 149x12x224 mm.
  • Vikt:
  • 280 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. februari 2025

Beskrivning av The Naming Book

A name can be a business's first impression, a product's calling card, and a brand's defining characteristic, and choosing a name out of thin air could cause devastating results. In The Naming Book, Brad Flowers, partner at branding agency Bullhorn Creative, presents a clear and actionable five-step framework to naming anything.

Användarnas betyg av The Naming Book



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.