Marknadens största urval
Snabb leverans

The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

Om The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783658329648
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 247
  • Utgiven:
  • 26. februari 2021
  • Utgåva:
  • 12021
  • Mått:
  • 148x210x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business

The study on the impact of the digital consumer's emotional intelligence based on the moral values promoted in e-business presents an actual interdisciplinary topic in the context of the digital age.

Användarnas betyg av The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business



Hitta liknande böcker
Boken The Impact of the Digital Consumer's Emotional Intelligence in Relation to the Moral Values Promoted in E-Business finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.