Marknadens största urval
Snabb leverans

The Handbook of Media Audiences

Om The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781405184182
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 562
  • Utgiven:
  • 8. april 2011
  • Mått:
  • 173x248x35 mm.
  • Vikt:
  • 1158 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av The Handbook of Media Audiences

As broadcasting gives way to the digital media age, the study of audiences faces unprecedented challenges. Digital media have dramatically increased the nature and the diversity in how people can position themselves in relation to media content, and the study of audiences is shifting and changing accordingly.

Användarnas betyg av The Handbook of Media Audiences



Hitta liknande böcker
Boken The Handbook of Media Audiences finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.