Marknadens största urval
Snabb leverans

The Handbook of International Advertising Research

Om The Handbook of International Advertising Research

This timely handbook brings academic excellence to international advertising research in the form of 28 contributions from over 40 leading scholars. The handbook s comprehensive treatment highlights existing knowledge, reports major findings across the subject, and recommends directions and agendas for future research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781444332377
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 656
  • Utgiven:
  • 21. mars 2014
  • Mått:
  • 254x183x36 mm.
  • Vikt:
  • 1146 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 17. december 2024

Beskrivning av The Handbook of International Advertising Research

This timely handbook brings academic excellence to international advertising research in the form of 28 contributions from over 40 leading scholars. The handbook s comprehensive treatment highlights existing knowledge, reports major findings across the subject, and recommends directions and agendas for future research.

Användarnas betyg av The Handbook of International Advertising Research



Hitta liknande böcker
Boken The Handbook of International Advertising Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.