Marknadens största urval
Snabb leverans

The Global Brand

- How to Create and Develop Lasting Brand Value in the World Market

Om The Global Brand

Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength to illustrate the market value and performance of brands. Hollis emphasizes human nature as a set of constant core values that all brands should appeal to, and analyzes the future of brand-building as a profitable investment.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230620568
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 2. mars 2010
  • Mått:
  • 156x231x20 mm.
  • Vikt:
  • 322 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. augusti 2025

Beskrivning av The Global Brand

Nigel Hollis draws on his experience at Millward Brown to present a simple formula for determining brand strength to illustrate the market value and performance of brands. Hollis emphasizes human nature as a set of constant core values that all brands should appeal to, and analyzes the future of brand-building as a profitable investment.

Användarnas betyg av The Global Brand



Hitta liknande böcker
Boken The Global Brand finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.