Marknadens största urval
Snabb leverans

The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

- From Theory to Practical Applications in Different Sectors

Om The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate novel approaches to the creation and delivery of value.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783030084783
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 220
  • Utgiven:
  • 24. januari 2019
  • Utgåva:
  • 12018
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management

This book provides stimulating insights into the ways in which the adoption of experience logic can revitalize marketing perspectives and stimulate novel approaches to the creation and delivery of value.

Användarnas betyg av The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management



Hitta liknande böcker
Boken The Experience Logic as a New Perspective for Marketing Management finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.