Marknadens största urval
Snabb leverans

The End of Marketing

- Humanizing Your Brand in the Age of Social Media

Om The End of Marketing

Marketing as we know it is dead. Learn how to spend less time reaching only a limited number of followers and build more time listening to what's relevant to customers, clients and your community.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781398601369
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 3. oktober 2021
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 243x164x22 mm.
  • Vikt:
  • 572 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The End of Marketing

Marketing as we know it is dead. Learn how to spend less time reaching only a limited number of followers and build more time listening to what's relevant to customers, clients and your community.

Användarnas betyg av The End of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The End of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.