Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Platforms

- Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power

Om The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780062896322
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 320
  • Utgiven:
  • 13. juni 2019
  • Mått:
  • 236x162x33 mm.
  • Vikt:
  • 472 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av The Business of Platforms

A trio of experts on high-tech business strategy and innovation reveal the principles that have made platform businesses the most valuable firms in the world and the first trillion-dollar companies.

Användarnas betyg av The Business of Platforms



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Platforms finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.