Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Marketing Research

Om The Business of Marketing Research

Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781516542772
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 330
  • Utgiven:
  • 30. september 2020
  • Mått:
  • 254x202x22 mm.
  • Vikt:
  • 692 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Business of Marketing Research

Presents readers with a highly practical approach to marketing research. The text familiarizes students with foundational knowledge and skills, features ample practical examples and anecdotes, and is steeped and grounded in academic rigour.

Användarnas betyg av The Business of Marketing Research



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Marketing Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.