Marknadens största urval
Snabb leverans

The Audience Commodity in a Digital Age

- Revisiting a Critical Theory of Commercial Media

Om The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781433123603
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 328
  • Utgiven:
  • 31. mars 2014
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 157x234x24 mm.
  • Vikt:
  • 600 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Användarnas betyg av The Audience Commodity in a Digital Age



Hitta liknande böcker
Boken The Audience Commodity in a Digital Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.