Marknadens största urval
Snabb leverans
Om The Archaeology of Consumer Culture

In this study, Paul Mullins sifts through North America's historical archaeological record to trace the evolution of North American consumer culture. He explores the social and economic dynamics that have shaped American capitalism from the rise of mass production techniques of the eighteenth century to the unparalleled dominance of twentieth-century mass consumer culture.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780813044439
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 232
  • Utgiven:
  • 15. september 2012
  • Mått:
  • 228x152x17 mm.
  • Vikt:
  • 414 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 5. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Archaeology of Consumer Culture

In this study, Paul Mullins sifts through North America's historical archaeological record to trace the evolution of North American consumer culture. He explores the social and economic dynamics that have shaped American capitalism from the rise of mass production techniques of the eighteenth century to the unparalleled dominance of twentieth-century mass consumer culture.

Användarnas betyg av The Archaeology of Consumer Culture



Hitta liknande böcker
Boken The Archaeology of Consumer Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.