Marknadens största urval
Snabb leverans

The 22 Immutable Laws Of Marketing

av Al Ries
Om The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781861976109
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 160
  • Utgiven:
  • 24. oktober 1994
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 135x196x11 mm.
  • Vikt:
  • 132 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 2. december 2024

Beskrivning av The 22 Immutable Laws Of Marketing

Identifies the definitive rules that govern the world of marketing. This book examines marketing campaigns that have succeeded and others that have failed, and why good ideas didn't live up to expectations. It contains real-life examples and commonsense suggestions.

Användarnas betyg av The 22 Immutable Laws Of Marketing



Hitta liknande böcker
Boken The 22 Immutable Laws Of Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.