Marknadens största urval
Snabb leverans

Testing 1 - 2 - 3

- Experimental Design with Applications in Marketing and Service Operations

Om Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780804756129
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 1. maj 2007
  • Mått:
  • 178x254x25 mm.
  • Vikt:
  • 721 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 13. december 2024

Beskrivning av Testing 1 - 2 - 3

This book gives students, practitioners, and managers a set of practical and valuable tools for designing and analyzing experiments, emphasizing applications in marketing and service operations such as website design, direct mail campaigns, and in-store tests.

Användarnas betyg av Testing 1 - 2 - 3



Hitta liknande böcker
Boken Testing 1 - 2 - 3 finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.