Marknadens största urval
Snabb leverans

Television, Audiences and Cultural Studies

Om Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415054454
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 334
  • Utgiven:
  • 10. december 1992
  • Mått:
  • 156x230x24 mm.
  • Vikt:
  • 599 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Television, Audiences and Cultural Studies

Presenting a multi-faceted exploration of audience research, this book draws on empirical work to examine the emergence, development and future of TV audience research. In addition to providing an overview it also questions how class and cultural differences can affect how we interpret TV.

Användarnas betyg av Television, Audiences and Cultural Studies



Hitta liknande böcker
Boken Television, Audiences and Cultural Studies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.