Marknadens största urval
Snabb leverans

Technology Brands in the Digital Economy

Om Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032026879
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 148
  • Utgiven:
  • 8. oktober 2024
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 290 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024

Beskrivning av Technology Brands in the Digital Economy

This edited volume provides deep insight into theoretical and empirical evidence on how digital technologies and high-tech brands are interrelated.

Användarnas betyg av Technology Brands in the Digital Economy



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.