Marknadens största urval
Snabb leverans

Sustainable Destination Branding and Marketing

- Strategies for Tourism Development

Om Sustainable Destination Branding and Marketing

This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781786394286
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 260
  • Utgiven:
  • 20. december 2019
  • Mått:
  • 250x178x20 mm.
  • Vikt:
  • 810 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Sustainable Destination Branding and Marketing

This book provides a comprehensive set of tools and techniques for branding and marketing for sustainable tourism development. It blends tourism and marketing strategies with practical, innovative information technology solutions and a psychological perspective, providing illustrative case studies and examples to aid understanding.

Användarnas betyg av Sustainable Destination Branding and Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Sustainable Destination Branding and Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.