Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategy for Tourism

Om Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781910158623
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 264
  • Utgiven:
  • 31. januari 2016
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 246x191x24 mm.
  • Vikt:
  • 584 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 3. december 2024

Beskrivning av Strategy for Tourism

An internationally focused text which explains strategic management, analysis and implementation specifically in the tourism industry. Fully revised and updated, this second edition covers strategic management in a variety of tourism contexts.

Användarnas betyg av Strategy for Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Strategy for Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.