Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Reinvention in Popular Culture

- The Encore Impulse

Om Strategic Reinvention in Popular Culture

Not all original works invoke the encore impulse in their audiences. Those that do generally spawn replications - sequels, spin-offs, or re-makes. This book presents a theory of why some replications succeed and others fail across genres and media.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781349476503
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 244
  • Utgiven:
  • 11. december 2013
  • Utgåva:
  • 12013
  • Mått:
  • 140x216x14 mm.
  • Vikt:
  • 3309 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. oktober 2025

Beskrivning av Strategic Reinvention in Popular Culture

Not all original works invoke the encore impulse in their audiences. Those that do generally spawn replications - sequels, spin-offs, or re-makes. This book presents a theory of why some replications succeed and others fail across genres and media.

Användarnas betyg av Strategic Reinvention in Popular Culture



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Reinvention in Popular Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.